loading...
*پایگاه تفریحی وخبری نگاه اول*
نگاه اول بازدید : 348 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (1)

عکس هایی از زیبا و بزرگترین کاخ های سلطنتی جهان

کاخ ورسای (به فرانسوی: Château de Versailles) مجموعه کاخ‌هایی در شهر ورسای در نزدیکی پاریس است که به عنوان بزرگترین کاخ‌های سلطنتی جهان شناخته می‌شود. این کاخ سابقاً در دهکده‌ای به همین نام در نزدیکی پاریس قرار داشت اما امروزه این دهکده و کاخ جزء حومه پاریس محسوب می‌شوند.

از سال ۱۶۸۲ تا سال ۱۷۸۹ که به اجبار انقلابیون خانواده سلطنتی به پاریس منتقل شدند، این کاخ محل زندگی و دربار حکومتی شاهان فرانسه بود. معاهده ورسای که به جنگ جهانی اول پایان داد در این کاخ عقد شده‌است. این کاخ به عنوان یکی از میراث جهانی توسط یونسکو انتخاب شده‌ است.

نگاه اول بازدید : 210 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

 کوه نوردی ورزشی است پرخطر و دشوار و افرادی که وارد آن می‌شوند ابتدا از مکان‌های ساده و آسان تمرینات خود را شروع می‌کنند.

اگر شما هم چندین سال است در این زمینه فعالیت می‌کنید و به سطحی رسیده‌اید که بتوانید به نقاط بلند کوه های جهان دست یابید، پیشنهاد می‌کنیم تا این مقاله را مطالعه کنید تا با 10 عدد از بهترین نقاط کوه نوردی جهان آشنا شوید.

بهترین نقاط کوه‌ نوردی در جهان,کوه‌ نوردی,بهترین نقاط کوه‌ نوردی دنیا

 

نگاه اول بازدید : 220 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

این پارک طبیعی یک منطقه بزرگ و حفاظت شده به وسعت بیست هزار هکتار است در شمال اسپانیا که در اطراف کوهی به همین نام واقع شده است. اطراف این پارک توسط شهرهای متعددی از جمله بیلبائو احاطه شده و این پارک در اصل برای شهروندان خسته، حکم فضایی برای تجدید قوا و رسیدن مجدد به آرامش را دارد. به ویژه مقصد گردشگری مناسبی برای آن دسته از افراد است که دوست دارند مدتی شهر را ترک کرده و به دامن طبیعت پناه ببرند.

نگاه اول بازدید : 185 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

 مناطق زیبای طبیعی در کنار سازه های بدیع انسانی جاذبه های گردشگری بسیاری از نقاط جهان به شمار می رود. در زیر 10 مکان جالب و عجیب جهان  که هر ساله هزاران گردشگر را به خود جذب می کند مشاهده می کنید.

نگاه اول بازدید : 188 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

می خواهیم آدرس یک دریاچه را در کویر جنوبی تهران بدهیم. درواقع یک پیشنهاد خوب برای آب بازی داریم؛ نرسیده به فرودگاه امام، در کیلومتر 18 اتوبان تهران قم، دریاچه ای هست که همه امکانات تفریحی سواحل کیش، قشم، ترکیه، امارات و خلاصه هر مقصد گردشگری دور از تهران را دارد؛

نگاه اول بازدید : 117 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

این پارک در داخل رودخانه گرونر سي درستیریا  اتریش واقع شده است. در فصل زمستان عمق این دریاچه به یک یا دو متر می رسد و پارک زمستانی " ستیرا" از آن ظاهر می شود و عاشقان بازی و ورزش به این پارک می آیند و به تفریح و پیاده روی می پردازند.

نگاه اول بازدید : 128 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

گیاه بامبو معمولا در پای کوه ها می روید اما در ژاپن این گیاه به شکل ویژه ای در منطقه ای به نام “کیوتو” روئیده است. رویش گیاه بامبو در این منطقه به حدی است که جنگلی انبوه را به وجود آورده است. شرایط مناسب و آب و هوایی موجب شده تا گیاه بامبو در این منطقه به خوبی رشد کند و تبدیل به درخت هایی به طول ۱۰ متر شود. جنگل بامبو در شهر کیوتو ژاپن یکی از زیباترین مناطق جهان است. بخصوص اینکه از این نوع جنگل ها به ندرت در مناطق دیگر جهان مشاهده شده یا اصلا مشاهده نشده است. جالب این است که تنها یک سال کافی است تا با کاشت گیاه بامبو در این منطقه این گیاه تبدیل به درختی ۱۰ متری شود و پس از یک سال و توقف رشد طولی آن رشد عرضی خود را آغاز کند.

نگاه اول بازدید : 81 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

این کوه ها جلوه ای دیدنی و جذاب دارند که سالانه گردشگران زیادی برای لذت بردن از طبیعت و گرفتن تصاویر بی نظیر و اعجاب انگیز، به اینجا می آیند.کوه های طلایی که در چین واقع شده است از جذابیت و زیبایی منحصر بفردی برخوردار است.

نگاه اول بازدید : 134 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

تئوتیهواکان (Teotihuacan) مکانی باستانی در مکزیک است که حدود 40 کیلومتر با میکزیکوسیتی فاصله دارد و شامل بزرگترین سازه های هرمی شکلی است که در محدوده ی آمریکای کلمبیائی ساخته شده است. به غیر از این سازه های هرمی شکل، این مکان بدلیل اقامتگاه های عظیم واقع در "خیابان مردگان" و نیز نقاشی های دیواری بسیار زیبا و رنگارنگش شهرت خاصی دارد. به علاوه سفال های ظریف و نارنجی رنگی نیز در این مکان ساخته می شود.

نگاه اول بازدید : 143 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

ریچت در موریتانی. این منطقه به قطر 30 کیلومتر بسیار جالب و دیدنی در جنوب غربی بیابان صحرا واقع است که از فضا قابل مشاهده است. ابتدا تصور میشد که در اثر برخورد شهاب سنگ بوجود آمده باشد اما زمین شناسان به این نتیجه رسیده اند که در اثر بالا آمدن آب و فرسایش شکل گرفته است اما هنوز شکل مارپیچی آن مرموز است.

نگاه اول بازدید : 156 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

پارک های آبی سرسره های بلندی دارند که شما را با سرعت زیاد داخل استخر پرت می کنند. آب بازی در این پارک ها لذت بسیاری دارد و برخی امکانات آنها به گونه ای است که دوست دارید بارها و بارها آن را امتحان کنید.

درباره ما
نــــگــاه اول: امیدواریم ، تصویری باشیم ماندگار ، نه خطی تار ، در حاشیه چروک خورده ی روزگار. الــتماس دعـــا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست من نظرت در مورد این وبلاگ چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 341
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 148
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 661
  • بازدید ماه : 661
  • بازدید سال : 38,281
  • بازدید کلی : 248,109